Regulamin

Zadzwoń do nas

Zapraszamy do kontaktu

Telefon kontaktowy

PL +48 72 72 72 201

Telefon kontaktowy

DK +45 917 583 95
Tu jesteś / Strona główna / Regulamin

1.Ze względu na specyfikę działalności przewoźnika nie istnieje regularny i stały rozkład jazdy. Rozkład jazdy ustalamy na bieżąco na podstawie rezerwacji dokonywanych telefonicznie.

2.Z przewozu może korzystać każdy, kto posiada dokumenty uprawniające do przekraczania granicy.

3.Karty stałego klienta ważne są tylko z wpisanymi danymi osobowymi pasażera, przekazywanie osobom trzecim grozi utraceniem karty.

4.Wyjazd lub powrót nie potwierdzony telefonicznie przez pasażera dzień przed ustalonym terminem jest równoznaczny z rezygnacją z przejazdu, bez możliwości jakichkolwiek roszczeń.

a.Osoba rezerwujaca przejazd zobowiazana jest podac aktualny i aktywny nr telefonu pod ktorym musi byc dostepna minimum dwa dni przed wyjazdem.

5.Rezygnacji z przejazdu można dokonać na 3 dni przed wyznaczoną datą wyjazdu, należy wysłać w formie SMS, email lub telefonicznie.

6.Przewoźnik nie ponosi odpowiedzialności za skutki spowodowane opóźnieniem busa.

7.Przewoźnik nie ponosi odpowiedzialności za żywność przewożoną przez pasażerów.

8. Pasażer ma prawo do bezpłatnego przewozu maksymalnie 2 sztuk bagażu zgodnie z poniższymi wytycznymi:

a) dwuch sztuk bagażu podstawowego o wadze do 30 kg, przewożonego w luku bagażowym,

b) jednej sztuki bagażu podręcznego o wadze do 5 kg,

c) Za nadbagaż pobierana jest przez załogę pojazdu oplata w wysokości

od 30 do 50 PLN za sztukę (w zależności od gabarytu bagażu)


9.W pojazdach obowiązuje całkowity zakaz: palenia tytoniu, spożywania napojów alkoholowych, przyjmowania środków odurzających pod rygorem zerwania umowy przejazdu.

10.Przewoźnik ma prawo odmówić zabrania lub pozostawić Pasażera na trasie w przypadku, gdy Pasażer: jest w stanie nietrzeźwym lub pod wpływem środków odurzających, zachowuje się w sposób uciążliwy dla pasażerów lub mogący zagrażać bezpieczeństwu, dopuścił się wykroczeń celno-skarbowych.

a. w powyższych sytuacjach usuniętemu pasażerowi nie przysługuje zwrot poniesionej opłaty.


11.Za zanieczyszczenie pojazdu pobierana będzie opłata w wysokości od 50 złotych na rzecz kosztów czyszczenia (np. zabrudzenia pojazdu podczas spożywania posiłków, umyślne zabrudzenia, itp.)

12.Przedmioty pozostawione przez Pasażera w pojeździe w wyniku nieuwagi lub w innych okolicznościach nie są objęte odpowiedzialnością Przewoźnika. Za bagaż znajdujący się w busie przewoźnik i kierowca busa nie ponosi odpowiedzialności.

13.Podczas podróży pasażerowie zobowiązani są do przestrzegania zaleceń kierowcy. Nie ponosimy odpowiedzialności za samowolne oddalenie się od busa.

14.W przypadku przerwania jazdy na skutek awarii pojazdu , kiedy nie ma możliwości kontynuowania jazdy, przewoźnik zobowiązuje się do zapewnienia innego środka transportu w przeciągu 8 godzin (w zależności od miejsca awarii). Przewoźnik dołoży wszelkich starań aby busy kursowały zgodnie z ustaleniami, ale z przyczyn obiektywnych (awaria pojazdu, postoje na granicy, czynniki atmosferyczne i drogowe) nie może tego zagwarantować.

15.W przypadku rezygnacji przez Pasażera z odbycia Podróży na co najmniej 12
godziny przed planowanym odjazdem. Przewoźnikowi przysługuje prawo do dokonania
potrącenia 50% wartości biletu.

16.W dniu wyjazdu nie ma możliwości anulowania rezerwacji.Klient jest zobowiązany do opłaty za przejazd na podstawie wystawionej faktury VAT.Brak kontaktu z klientem 12h przed odjazdem skutkuje anulowaniem rezerwacji,a w dniu wyjazdu wystawieniem faktury z opłatą za przejazd.

17.Przewoźnik może powierzyć wykonanie przewozu innym przewoźnikom.

18.Rezerwacja przejazdu jest jednoznaczna z akceptacją regulaminu firmy Woma-bus.

Nasze trasy
Polska-Niemcy-Holandia-Dania
TANIO, BEZPIECZNIE, KOMFORTOWO
W MIŁEJ ATMOSFERZE ZAWSZE NA CZAS